maandag 23 maart 2015

# 7 outgoing mail + saturday = STATIONERY DAY!

Outgoing mail: 

First let me start with showing my outgoing mail:









 saturday = STATIONERY DAY!

The whole weekend I was with my boyfriend because we had no volleyball game to play. Then saturday my mom called me to ask how I was doing, if I did anything special.. We talked a bit about our day and then she told me my stationery package arrived. I wanted to go home immediately.
But I promised my boyfriend to stay until sunday evening. (Do you know that feeling when something arrives in the mail and you just can't wait to open it? )
Sunday I also visited a friend who gave me postcards :o and then I went finally home...
This was my package order:

Ik heb mijn volledige weekend bij mijn vriend doorgebracht omdat onze wedstrijd uitgesteld was. Zaterdag belde mama om te vragen hoe alles ging en of ik nog iets speciaals gedaan had. We spraken een beetje over onze dag en toen vertelde ze me dat mijn briefpapier pakketje aangekomen was. Ik wou meteen naar huis gaan (ja ik ben erg nieuwsgierig). Helaas had ik mijn vriend beloofd het volledige weekend bij hem door te brengen. Zo bleef ik dus tot zondag. (Ken je dat gevoel dat er iets leuks in de post is en je gewoon niet kan wachten met het openen ervan?)
Zondag ging ik ook nog even bij een vriendin langs die me nog enkele postkaarten mee gaf :o
en dan eindelijk naar huis. 
Dit was mijn pakje/bestelling:

How it was wrapped in paper


All the papers together

The large memo peds 

The back and the front


the back and the front



The little books and paper

the back and the front 

 Postcards received from my friend:

It is so sweet! What do you think about it? wich one is your favorite one? 






















2 opmerkingen: