maandag 13 april 2015

# 9 Outgoing + food is good!

outgoing mail of last week: 














B-day gifts I sended out: 





Food is good: 

I went shopping with my sister and my "little" nice. She'll be 18 this friday but she will always stay the little one for me. It was a great day (however my budget was very little). For eating our grandma gave us a little extra money and this is what we eat;
Ik ben gaan winkelen met mijn zus en "kleine" nichtje. Well ze wordt 18 deze vrijdag, maar voor mij zal ze altijd het kleintje blijven. Het was een geweldige dag (ook al was mijn budget beperkt). Om te gaan eten had onze oma ons een extra zakcentje gegeven en dit is wat we ervan aten: 




Everytime when I go eating with them we all take a different meal and then we split it in three. So then we can taste a bit of everything. And believe me it even tastes better than it looks :o GOSH! I'm in love with food...
Iedere keer als we samen gaan eten dan nemen we allemaal iets anders. Vervolgens splitsen we iedere plateau in drie en zo kunnen we van alles een beetje proeven. Geloof me het smaakt zelfs beter dan het eruit ziet. AI AI, ik denk dat ik echt verliefd ben op eten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten